Snön är här igen. :D

Igår började det snöa. Vi fick omkring 5 cm på bara någon timme. I natt var det uppehåll, men det fortsatte nu på morgonen. Vad härligt med snö! Det är först nu det har börjat ljusna pga att molnen är så tunga och tjocka.

Jag sitter på jobbet och väntar på att dagen ska rulla på. Funderar på vad man ska göra och hur man ska komma helt vidare med livet. Jag längtar som en tok tills jag ska utomlands. Jag tror verkligen att jag behöver det.

Vi har ju bytt ställe att jobba på, till ett annat hus. Det börjar märkas att vi sitter allihopa tillsammans, jag blir trött och hängig i huvudet.. Längtar redan till helgen då man kan sova länge.

Nu ska jag återvända till jobbet och sitta och hålla tummarna för att Marie svarar på mitt mail som jag skickade till henne. Kändes inte så skoj att använda jobbtelefonen för att ringa om "nöjen" när man har båda sina teamleaders en meter bakom sig. Hmm..

Vi hörs. Senare ska jag ut och göra snöänglar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0