Toppenkväll! 4:e advent

Hjälp vilken kväll!! SÅ roligt det var. Jag känner att det sprattlar en massa i benen. Jag fick dansa så mycket. Satt nästan ingenting! Och han som jag har berättat om, han på 30 plus som alltid är på en som en igel på dansen, slapp att dansa med honom också, sammanfattningsvis kunde kvällen inte bli bättre. :)

Jag var till och med kvällens höjdpunkt hos en kille. Det ni! ;D

Idag är det fjärde advent. Jag hade haft planer på att krypa ner under täcket, se film och skidåkning och bara ta det lugnt, men jag har ju en väst att hämta.

Nu ska jag äta frukost iallafall, och dricka gott the, tända det sista ljuset på adventsljusstaken och bara njuta av att det är helg.

Ta hand om er där ute.


En liten julig-pussmun till er mina kära läsare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0