Zlips spelar i Hudiksvall ikväll!

Ikväll är det dans i Hudiksvall som gäller till Zlips. Det ska bli galet roligt. Jag ska dansa en massa och jag hoppas att det kommer en massa roligt folk.

Jag ska börja göra lite mat, sen så ska jag välja kläder och göra mig iordning.

Idag har jag i övrigt varit tillsammans med mamma och pappa hela dagen. Vi har varit ute på köpingen och tittat, amma införskaffade sig en ny mobil. Trevligt trevligt. Jag har hängt undan en jättesnygg jeansväst som jag ska köpa imorgon. Idag strejkade kortläsaren och jag ska betala med mitt danska kort som jag har pengar på. Jag längtar iallafall tills jag har den hemma i min garderob.

Jag träffade min gamla Italienska lärare Gunnel idag också. SOm jag har saknat henne. Det var jätteroligt att träffa henne igen. Vi pratade en hel del innan vi var tvugna att bege oss vidare.

Ni mina få kära läsare får ha en mycket trevlig kväll. Det ska jag ha iallafall. :D

Ciao!

PS. Heja och rösta på Blender som är med och tävlar i Dansbandskampen ikväll! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0