1 februari är här

Det är första februari idag. Idag är även en söndag. Jag som inte är ett stort fan av söndagar. Idag är en städdag, alltså en dag då ALLT ska göras rent. Vi har diskat, vi har skrubbat ugnen, vi har torkat bort all skit som var på väggarna men vi har INTE damsugit. Det behövs damsugas här. Jennifer kommer på onsdag, så jag hade tänkt att jag kunde damsuga på tisdag kväll.

Eftersom vi har den här ekonomikrisen över hela världen och eftersom dollarn är så låg just nu, så skulle man verkligen (om man hade pengarna till det) skicka efter kläder från USA. Tänk efter! Man får kläder som ingen annan har, det är ganska billigt med tanke på hur låg dollarn är och man blir glad. Glad av att shoppa alltså.

GLAD skulle jag bli om jag fick jobbet på Scandic Hotel som receptionist. Håll tummarna för mig!


Jennifer och jag på väg mot Öviksmaran februari 2008 och snart kommer hon hit! :D

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag håller alla tummar o tår! :)

2009-02-02 @ 11:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0