Arbetslös igen.

slut på jobbandet. På måndag är jag arbetslös. Under min tid som arbetslös ska jag fixa alla saker som ska fixas innan vi ska flytta. Lägenheten är jättefin och utsikten är härftig, iallafall om man jämför med det vi har nu.

5 veckor ska jag strosa runt och se till att allt blir bra. Samridigt ska jag leta jobb i Horsens och kanske tar en heldag där nere när jag går runt och presenterar mig.

Jennifer kom hem säkert och bra, skönt att höra!

Nu ska jag snart lägga mig, jag behöver nog sova lite, så att jag fortsätter hålla mig frisk.
Jill, Andreas och barnen hälsade på i Sthlm. Jag hade gärna varit hemma så att jag kunde träffa dem. De kanske kan komma ner till mig på semester i sommar? Det skulle vara himla roligt. :)

Natti natti allihopa


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hm ja de är jobbigt att vara arbetslös :( Men ni kommer ju ha en del att göra iom flytten o din hand kanske får en chans att bli bra igen! Hoppas de går fort att få jobb i Horsens :)

Jag ska hälsa alla! Du kommer vara saknad på golvet det vet jag! Puss Puss :)

2009-02-10 @ 23:02:32
URL: http://moveyourfeet.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej gumman

Här hemma är det riktig vinter och riktigt kallt, i morse var det 26grader i Hybo. Nu är det ungefär -17 men ändå. Nu ska vi elda brasa och dricka lite Espressokaffe o titta på en film.

Puss o kram från pappa o mamma

2009-02-11 @ 20:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0