Att ta hänsyn till andra människor

Ska man lägga sig och sova eller kommer man störas av festen som pågår i huset? Det kan ju inte bli värre än det var i morse. Klockan 06.30 kom de hem från krogen och tyckte att det var dags att festa vidare, på med högsta dunka dunka och vi tar ingen hänsyn till våra grannar som ligger och sover en lördag morgon.

Ursäkta mitt språk, men vilka jädrans idioter!

Förhoppningsvis blir det mindre fester när vi har flyttat till Horsens. Där är folket lite äldre och vet nog när man ska ta hänsyn till resten av folket!


När Jennifer var på besök. Ser visserligen glad ut, men jag "skriker". Så kände jag mig i morse.

Kommentarer
Postat av: jennifer

åh men suck vad less man kan bli då! festa är ju kul men tänk på andra som inte gör de liksom! kan han inte bli vräkt för de där? Det brukar väl vara ganska strikt med hur man sköter sig, lr?



Jag tror de var för att vi hade en "ny" sorts kakao för när jag tog i mer smakade den jättebra! :D Ni måste ju köpa en kladdkakeform! hur kan man annars överleva? ;)



Dansen var berg-och-dalbana :P jättebra danser varvat med ta mig härifrån-danser, men mot slutet blev det riktigt bra. Ett par grymma danser o allt känns toppen igen :)

Fast ngt som inte alls var kul var att vi blev ståendes i en trafikolycka på vägen dit, en bil hade kört in i en stillastående lastbil. En person omkom. :S Usch, de får en att tänka :(

PUSS

2009-02-22 @ 12:08:24
URL: http://moveyourfeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0