Bilderna är här

Nu är jag äntligen färdig, så nu kommer det lite bilder från  allt möjligt, bl.a. vår promenad med Smilla.


Pappa, storebror och mamma. Fina bilder som jag såg när jag tittade på bilder på kameran. Tack <3
Storasyster är tyvärr inte med på bilden, annars var hela familjen där.


Farmor måste vara med också. :)


Solnedgången som jag precis hann med.


Smilla och älsklingen på flotten.


Väldigt fin bild på Smilla, se så ståtlig hon är.


Smilla som ser is för första gången i sitt liv. Halt är det och hon förstår inte riktigt vad det är.


Min vackra bukett som jag fick av älsklingen på alla hjärtans dag.


Buketten igen


Buketten med älsklingen i bakgrunden

Kommentarer
Postat av: Carolin

Vilka härlig bilder :D Allt bra med dig där nere? Läste att du är arbetslös i några veckor nu. Blir det flytt så ni har hittat lägenhet?



Puss

2009-02-17 @ 18:13:32
URL: http://airolin.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej gumman

Vad fina bilder du har tagit, det ser riktigt flott ut. Bilderna på hunden är jättefina. Har du nu lite tid för dig själv så gå ut en promenad med kameran varje dag och känn dig för och prova dig fram. Här har vi nyss ätit risgrynspudding för första gången på ett år skulle jag tro..... Gott. Alexandra har beställt biljetter till Boogarts båda kvällar i April till dig och henne. Så nu får du se till att komma hem då. 16-17/4. Hon ska även ut ikväll till Blender hemma i Örebro.

Är det kallt föresten? Med tanke på isen på sjön så är det nog det. Kram pappa o mamma

2009-02-17 @ 19:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0