Dans i Horsens?

Har varit vaken i en timme nu. Har tittat på dans i Horsens. Det är ganska dyrt för endast EN träningsgång i veckan. Samtidigt verkar det ganska billigt, drygt 2000 kr för 35 gånger. Jag vet inte, nu får vi se vad jag bestämmer mig för. Det var inte direkt några kurser för mig, möjligtvis hip hop/funk.

Idag ska jag titta igenom boken igen, se om det är något som intresserar mig som jag kan söka.

Vädret är fortfarande ingen höjdare här nere, regn och rusk är vad det är.
Nu blir det frulle. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman, tyvärr blev det ingen dans för mig. Blende hade ställt in! Trist att du inte fick något napp på vikariatbyrån:( Kämpa på i alla fall! Jag har beställt biljetterna till Sundsvall, ska bara betala dem också. Hoppas att både du och jag kan vara lediga. När ska ni flytta?

2009-02-20 @ 10:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0