En ny dag

Idag är det en ny dag. Vädret är inget att hurra för. Disken är stort som ett berg och jag saknar dem där hemma.
Sverige ligger åtminstonne på 3:e plats i skidskytte-lagkapp.
Det kan snabbt ändra sig, men vi hoppas på medaljplats.

Ikväll ska jag träna med Sabrina och berätta för henne att vi ska flytta till Horsens. Har en känsla av att hon blir ledsen och förmodligen reagerar hon med surhet.

Jag var sen med frukosten idag. Sitter och väntar på brödet just nu.
Senare blir det en promenad.

Fia och Daniel är fortfarande tillsammans va? Jag tror jag drömde en mardröm om dem. Måste vara på den säkra sidan och fråga.


Min amaryllis


Min amaryllis med fokus på vårt lilla trä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0