Fotograf?

Klart jag har funderingar på att gå en fotokurs. Dock inte en foto-utbildning. Att bli fotogeraf är visserligen ett stort intresse från min sida, men ingen större framtid.
Förresten Alexandra, när jag kommer hem till er och får se ert fina hus så kan jag fotografera lite där. :)

De dagar så det bara är grått här nere så tycker jag att all natur ser lika ut. Jag brukar inte ta med kameran på mina promenader i de gråa dagarna, men då solen kommer fram igen ska jag ut än en gång. :)

Till våren, då kommer det lite mer bilder, solsken, blomknoppar osv, det blir vackert.

Från en sak, till en annan. Det var trevligt att ha Anita här idag, vi prata en massa och så åt hon mat här. Jag och Anita var kockarna för kvällen, skönt att ha en annan som gjorde köttbullarna. Tyvärr skulle hon hem redan vid kl 20.00 eftersom hon ska tidigt upp imorgon, det problemet har ju inte jag längre.

Dags för kvällen nu..?


Jag och Anita på krogen, lördagen den 24 januari 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0