Idag känns som en bra dag.

Solen skiner, klockan är inte mer än 09.30 och jag känner mig riktigt nöjd! Jag har redan hunnit med att diska och nu funderar jag på om jag ska slänga in tvätten i tvättmaskinen också. Idag är en bra dag att dra till biblioteket på, dock vet jag inte om jag har energin ännu. Känner mig hängig, som om att jag håller på att bli sjuk.

Idag ska jag fixa in bilderna på datorn också hade jag tänkt mig.

Nu ska jag äta frulle och sen får vi se vad dagen bjuder på.
Kanske lite kärlek i kväll?


Mr Was och Smilla (våren 2008)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nice. Det är så grymt skönt när man får saker gjorda. Idag ska jag försöka ha en sån dag. Notera försöka...



Puss o kram! <3

2009-02-17 @ 11:06:16
Postat av: Mia

sv: Det är en ö som tillhör Yemen! :)

2009-02-17 @ 12:08:32
URL: http://mypaperheart.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Men gumman, försök att se positivt på livet. Ät vitaminer och ut och gå så att du blir pigg. Blir så ledsen när jag hör att du känner dig sjuk hela tiden. Själv har jag slutat jobbet för idag och funderar på om jag ska åka och klippa mig någonstans. Ikväll ska jag på Blender i Örebro, skoj!!!

Stora kramar

2009-02-17 @ 12:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0