Klippning och färgning av håret.

jag börjar bli hungrig. Vi ska äta röspätta som vi köpte i somras. Lone sa att de kanske kommer smaka frys, för att vi har haft dem frysta sen vi köpte dem. Vi får väl se.

Jag vill veta om jag har ett jobb i april. Jag vill även gärna veta om jag kan få semester den 17-18 april. Om jag kommer hem då så vill jag ju gärna ha en klipptid + färgning hos Tommie. Måste göra något åt håret snart. Han kanske inte ens har tid? Jag har ingen lust att skaffa ny frisör här nere, tänk om de inte är nå bra?
Älsklingen blir inte alltid nöjd med sina frisyrer hos de frisörer han är hos.. Det låter inte speciellt bra, eller hur?

Nu ska jag se Shear Genius.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0