Snart kommer bilderna

Jag ska fixa bilderna nu hade jag tänkt mig. Jag hoppas att jag kan få lite positiva kommentarer om bilderna, är ju ingen mästerfotograf än. ;P
Jag var aldrig iväg till biblioteket, men jag tänkte eftersom jag har det där mötet imorgon, som jag är tvungen att gå på, så blir jag tvungen att cykla till biblioteket också. Jag var dock ute en stund, men jag saknar skogen och lugnet. Det känns verkligen att man bor i stan.

Jag fick nej från vikariat-byråna, jag hade ingen erfarenhet inom omvårdnaden och därför ville de inte ha mig. Det var inte tillräckligt att jag hade arbetat som servigeassistent utan jag skulle ha torkat gamla människor i röven. (ursäkta mitt språk)

Nej.. tillbaka till kameran och bilderna, snart kommer ett inlägg med en massa bilder av mig själv. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0