Utmanad

Ellinor utmanade mig. MIG!? Vem tror hon att hon är? En utmaning mot utmanaren själv? Jag blir bara tvungen att visa att jag kan och ska vara med i detta.

Alltså:
- Gå in i mappen mina bilder
- Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
 - Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
- Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade



Vilken dag. Solen strålade, det var varmt och jag skulle se folk dansa. Jag och Lilly åkte med dansklassen ner till storstaden Stockholm för att gå på den legendariska Svansjön. Vi sov hemma hos min moster och kusin som tog mycket väl hand om oss. Klänningen som jag har på mig blev jag förälskad i, man kan inte se så mycket av den, men den tillhörde min kära kusins. Efter kortet togs drog jag och Lilly till Balettakademin och kollade på en klass när de dansade jazz. Senare på kvällen skulle vi klä oss fint och gå till Operan. Jag hade inte alls tänkt mig om och hade inga fina skor med mig, jag slängde fram både kläder och skor från Leonas garderob och tänkte att skorna kunde jag nog ha på trots de små 36:or. Efter en promenad från Lägenheten till Gullmarsplan var det som gjort att få skavsår. Resten av kvällen innehöll klagoord, skavsårena blev för mycket. I slutet av kvällen gick två flickor barfota hemåt.

Jag utmanar: http://airolin.blogg.se , http://dingulonfo.blogspot.com , http://fiam.blogg.se
Det får bli ni tre, mina hjältar. ;)
Ni får ursäkta min okunnighet angående att jag inte kan fixa namn istället för adresser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0