Det här suger verkligen

Ja, det SUGER! Handen gör så ont så ont och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
Jag är arbetslös fr.o.m. fredag, har dock fått erbjudande om att jobba extra på sjukhuset, det låter väl bra, men ändock inte. Handen sätter stopp för allt. De ringde idag och frågade om jag ville jobba i sommar, dock vet jag inte om jag kan det eftersom jag inte vet om jag får något nytt jobb. Jag kunde ju hoppas och hålla tummarna. Fick ännu ett avslag idag, så hoppet sjunker mer och mer för varje dag. *suck*

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kom igen gumman, det är bara att söka och söka och någongång blir det napp! Vet ju själv hur jobbigt det var när jag sökte fast jobb och fick en massa nej. Du får nog kolla med doktorn igen om handen, verkar ju vara nåt fel. Kram

2009-01-27 @ 22:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0