Julen har plockats ner.

Idag har jag tagit ner julpynten och gjort lite vår här inne. Det känns, även om det bara är januari, som om att vi är på väg mot ljusare tider och varmare tider för den delen.

Just nu sitter jag och svarar på ett schema för min skada i handen. Dock väldigt jobbigt då de ska veta hur många minuter per gång som jag belastade handen.. hmm.. ingen aning? Idiotiska frågor enligt mig. Hoppas dock att de hjälper mig i framtiden.


Jag och älsklingen hade tänkt att äta Svinemørbrad (som jag inte kommer på vad det heter på svenska) idag, men då vi kom till Føtex så var de slut och det var endast frysna kvar. Vi köpte då 2 frysna som vi ska äta nästa helg på vår 2 års dag. :) Ikväll blir det potatis, morötter och lök i ugnen tillsammans med köttfärsbiff med feta, oliver och soltorkade tomater, låter det inte gott!?


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vi har också plockat ner julen nu ikväll. Har även tittat på Arn och ska nu lägga oss. Hoppas jag får sova hela natten då jag har jour och kanske får åka till polisen?

Puss o kram Papa o Mamma.

2009-01-11 @ 00:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0