Min födelsedag, med fina presenter.

Hej hej hallå!
Idag var hela feta släkten här, alltså Mr Was släkt. Jag fick några fina presenter, dock inte Josh Grobans CD som jag hade trott.. Hallå Brorsan!?!? *ängel*

Jag fick fina presenter som Frederikke och Matilde fick hjälpa mig att öppna, vi nästan slet upp paketen, vilket jag annars inte brukar göra. :P
Jag fick:
*En cykelhjälm -JAA!!!!
*En sjal -Supersnygg till sommaren
*Presentkort på gelénaglar -Det har jag önskat mig länge
*Presentkort på att färga ögonbrynen -Det ska jag fixa, plus fransarna. :)
*Presentkort på vaxning av underbenen -Kan vara behövligt innan sommaren kommer
*2 teckningar av Matilde och Frederikke, så himla fina! "Prinsessan Rebecca och Prins Rasmus"
*2 Blommor -Mamma, nu ska du hjälpa mig att få löken att blomma om (när den tiden kommer) för det har Lone aldrig fixat.

Ikväll ska jag ut med Anita på krogen. Hon kommer hit om ca 1 timme, så jag ska nog snart äta lite mat så att jag inte blir så himla dålig imorgon. DESSUTOM ska jag se till att hålla mig till max 2 olika sorter alkohol, så det itne blir som sist.. Jag säger bara det, ALDRIG MER!

Sköt om er allihopa! Og skat, tak for idag, du er utrolig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0