Sista arbetsdagen på M1

Idag var min sista dag på M1 och på måndag blir min första dag på MD. Jag ska jobba 8.30-16.00 måndag-onsdag. På torsdag kommer Jennifer och då ska jag vara jobbfri. Längtar verkligen tills hon kommer. :)
Veckan efter, alltså i vecka 7 ska jag jobba samma tid och hela veckan igenom. Jag hoppas att jag kommer få något jobberbjudande innan den veckan är omme, för jag har ingen större lust att vara kvar på sjukhuset.

Bente, som min nuvarande chef heter, ville att jag skulle gå på månadslön och ha en månads uppsägning, men det vill inte jag. Som det är just nu, så slutar jag hellre jobba helt hos dem, eftersom jag prova något annat så fort som möjligt. Jag har jobb på MD till 13 februari och så får vi se om jag tar 2 veckor till eller om jag säger tack och bock då.

Ikväll ska Danmark spela i semifinalen mot Frankrike och det ska vi se, bör dock göra mat ganska snart.

Nu hoppas jag att ni får en trevlig helg, för det ska jag försöka ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0