Tandvärk och Plutos sovänglar

Oj, stackars pappa som kanske ska jobba i natt. Jag håller tummarna för att du slipper och får sova hela natten! Jag äar så trött så trött för tiden, vet inte alls varför jag är så trött. Visserligen så är klockan ganska mycket just nu och jag är fortfarande vaken, men jag kan sova till 11 imorgon bitti och är ändock trött..? Hur då? Varför då? Jag fattar verkligen inte?

Jag tror jag håller på att få en visdomstand. Inte för att det gör ont som alla säger att det gör, men för att jag har en vass kant i tandköttet som jag skulle kunna tänka mig är en tand som försöker borra sig igenom. OM det är en visdomstand så hoppas jag att den växer ut rätt, så jag slipper dra ut dem.




Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Min rygg gör ont nere i länden, skulle vara skönt med en massage. Älsklingen gav mig massage igår och det var underbart! Då hade jag faktiskt ont i alla leder också. Jag anar en ondartad förkylning. INTE BRA!

Nu har Plutos elaka änglar varit här och slagit mig med en hammare i huvudet eller strött något sovsalt i ögonen på mig, för jag är trötter.
Sov gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0