Träning ikväll.

Ikväll ska jag iväg på träning, ska bli skönt att jobba igenom och sen komma hem och ta det lugnt. På jobbet gick det bra, jag hann t.o.m. att ha lite pauser. Jag ringde till läkaren i morse och jag har fått en tid på torsdag. Jag hoppas att den tiden är tillräckligt så att jag inte ska  ha ännu en ny tid för att ta sprutan (om det nu blir så att jag ska ta den, men nu får vi se vad de säger). 

På torsdag är jag ledig och då ska jag passa på att göra saker som jag inte hinner göra då jag jobbar. Nu ska jag slänga i mig lite mat innan jag ska iväg. 


Kommentarer
Postat av: Malin

Jo här är det bara bra, men mycket i skolan nu så jag känner mig lite stressad, men det ordnar sig väl, gör det ju alltid annar så. Jaha, lycka till hos docktorn.Förstår det, var hem jag med och det var underbart måste jag säga. Var ut jag också med några vänner hemmifrån, var trevligt det! Jag var pigg jag i alla fall, så det var skönt. Hade du det bra på nyår då? Gjorde dudå? Hoppas du hittar något nytt jobb, hur blir det med flytten då? Pusspuss

2009-01-05 @ 22:50:59
URL: http://malinlindapersson.blogg.se/
Postat av: Malin

Jo här är det bara bra, men mycket i skolan nu så jag känner mig lite stressad, men det ordnar sig väl, gör det ju alltid annar så. Jaha, lycka till hos docktorn.Förstår det, var hem jag med och det var underbart måste jag säga. Var ut jag också med några vänner hemmifrån, var trevligt det! Jag var pigg jag i alla fall, så det var skönt. Hade du det bra på nyår då? Gjorde dudå? Hoppas du hittar något nytt jobb, hur blir det med flytten då? Pusspuss

2009-01-05 @ 22:51:59
URL: http://malinlindapersson.blogg.se/
Postat av: Malin

Jo här är det bara bra, men mycket i skolan nu så jag känner mig lite stressad, men det ordnar sig väl, gör det ju alltid annar så. Jaha, lycka till hos docktorn.Förstår det, var hem jag med och det var underbart måste jag säga. Var ut jag också med några vänner hemmifrån, var trevligt det! Jag var pigg jag i alla fall, så det var skönt. Hade du det bra på nyår då? Gjorde dudå? Hoppas du hittar något nytt jobb, hur blir det med flytten då? Pusspuss

2009-01-05 @ 22:52:21
URL: http://malinlindapersson.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj då vart lite många inlägg, men det fungerade inte så jag skickade en massa, men du behöver bara svara på ett :) hahah pusspuss

2009-01-05 @ 22:53:28
URL: http://malinlindapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0