Dagens I-landsproblem.

Idag började det ösa ner. Regnet forsade ner uatnför fönstren. Det fick mig att tänka på hur tårarna rinner runt om i världen. Hur många som lider runt om i världen. Jag sitter hemma. Jag har tak över huvudet. Jag har mat på bordet. Jag har en familj och en pojkvän som älskar mig.

Dagens I-landsproblem. Vi klagar över små sjukdomar. Vi klagar över att vi inte kan åka på dans. Vi klagar på att vi har tråkigt. Vi klagar på regnet.

Vi klagar på regnet, regnet som andra runt om i världen älskar. Regnet förser jorden med vatten. Regnet gör att livet flödar runt om i världen. Regnet är faktisk bra, även om det inte känns så alla gånger.

Jag försöker vara tacksam för det jag har, men ibland lever jag in allt för mycket i dagens I-landsproblem.

Kommentarer
Postat av: helen

haha ja jag ser ;D



okej. trivs du då? :) är det support det eller är det försäljning?



med mig är det bara bra, :) är nere i amsterdam och jobbar nu, men det stämmer att jag var i spanien tidigare. gran canaria, men jag flyttade hit i april :)



kram

2009-07-07 @ 21:53:06
URL: http://hellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0