Grattis Pappa!

Nu är det en ny dag. Idag är det Pappas födelsedag! Kaffekokarn gick igång av sig själv nu.. Tror de hade ställt in den på en timer.. DOCK tycker jag det var aningens tidigt eftersom de först kliver upp om 35 minuter.

Ännu en dag på jobbet. Idag kommer jag inte kunna sitta vid datorn som jag har suttit vid de senaste 2 veckorna eftersom Ida kommer tillbaka och ska vara där halva dagen.. Känns ganska rejält värdelöst att jag ska till jobbet när det enda jag ska göra är att sitta och titta på vad Frans eller Josse gör. Men men.. sånt är väl livet.

Ikväll blir det "fest" här hemma. Vi får säkert lite främmande. Lagom tills jag kommer hem från jobbet skulle jag tro. Imorgon kväll är det dans dans dans! Leona kanske följer med, skulle vara skoj tycker jag.

Nu ska jag göra mig iordning.
Ha en bra dag!



Min älskade pappa. Grillmästaren! 050608

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0