Helgen som varit, i Danmark.

Tillbaka i Sverige igen. Jag hade en otrolig helg. Vilka fina vänner och vilken underbar helg jag hade med min älskade pojkvän. Jag njöt varenda sekund tillsammans med honom och jag var lite deppig när jag var tvungen att åka hem igen.

Lördagen var skojig. Jag träffade alla goda gamla vänner som jag inte har träffat på en evighet. Skönt att få prata om allt och ha lite roligt med dem. Det var himla mycket grillat, och man blev bra nog mätt. Dock gjorde det inte så mycket att man blev tung i magen, för att vi hade så roligt tillsammans.

Söndagen var mindre rolig när jag skulle sitta på ett tåg i 12 timmar och åka längre och längre bort från min pojkvän som jag ahr saknat så mycket. Jag trodde först inte att det var så, men jag insåg det så snart jag såg honom.
Tak skat for en god weekend.

Godnatt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0