Jag trodde världen existerade...

Nu är jag ensam hemma. Leona har precis åkt hemåt, till storstaden. Hennes tåg var inställt, så hon fick ta en buss, som tur var så skulle de byta till tåg i Gävle.

Jag känner mig lite hängig. Regnet öser ner och halsen och öronen värker. Jag ska ta mig en alvedon till, sen ska jag krypa ner under täcket och läsa min bok, försöka bli frisk med andra ord.

I övrigt finns det inget att berätta, Jag drömmer mig ofta bort till en värld som jag trodde fanns, men igår insåg jag att den inte existerar. Så fel man kan ha. Hur kan man egentligen känna sig så enormt ensam och så enormt oälskad?

Dansen gör mig iallafall glad, den håller mig uppe på topp. Tur att något gör det.


Längtar tillbaka till den här dagen med två underbara vänner. Tak tøser! <3

Kommentarer
Postat av: jennifer

hur är det vännen? var dansen rolig igår? jag önskade jag var där! :(

pusse

2009-07-09 @ 16:30:22
URL: http://moveyourfeet.blogg.se/
Postat av: jennifer

muskelknutte?! :o nu blir jag nyfiken! tell me more :) var de en bra kväll?



nej jag orkade inte åka tyvärr :( kommer inte ihåg hur mkt du fick höra men jag har ju haft trubbel med tänderna som du såg i söndags...hade ju varit till tandläkarn akut då o rensat en tand som var inflammerad osså hade jag börja svälla upp i läppen för infektionen spred sig. På måndagen blev de tandläkare igen o få penicillin då jag börja svälla upp ännu mer i hela ansiktet..gjorde ont som fan så på kvällen blev de akuten o få starkare smärtstillande än alvedon o så. Igår var jag till tandläkarn IGEN o då visade sig att tanden, bredvid den jag fixat i söndags, var död! så då rensade den oxå. Så nu är två tänder fixade o väntar på rotfyllning. Nu käkar jag penicillin, "bara" svullen i läppen o klarar mig utan smärtstillande. Så denna vecka har varit ett helvete och spenderats i soffan utöver läkarbesöken :P

orkar inte dansa ikv på Älvstagårn heller, ska du dit? :)

Läget annars?

Pusspuss

2009-07-10 @ 18:50:05
URL: http://moveyourfeet.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Men gumman, varför känner du dig oälskad? Jag älskar dig i alla fall väldigt mycket!!!

2009-07-11 @ 17:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0