Nu är det slut.

För att alla ska veta helt. Mr Was och jag är inte tillsammans längre. Jag har valt att inte berätta det förrän nu. Det kan vara svårt att förstå, men jag har inte lust att prata om det som det är just nu, men jag hoppas att ni förstår.

Jag besökte honom förra helgen och i måndags tog det slut. Känslorna var inte de samma som de har varit.

Jag är ledsen för att det har hänt och det är anledningen till att jag inte har sagt något förrän nu.

Ikväll ska jag se en film med min familj och mysa så mycket jag bara kan...

På återseende.


Kommentarer
Postat av: Emelie

hej!



Tråkigt. När och om du vill prata om det så är det bara att höra av dig. MEn jag tänker inte pressa dig.



Många kärleksfulla kramar.

2009-07-26 @ 22:34:30
Postat av: Carro

Håller med föregående talare!



O vi syns på tisdag hoppas jag :)

puss

2009-07-26 @ 23:12:46
Postat av: Anonym

Det var väldigtväldigt tråkigt att höra. Men jag hoppas verkligen att du mår bra trots omständigheterna.



Puss

2009-07-27 @ 09:59:11
Postat av: Johanna

Det föregående var från mej men namnet verkar ha försvunnit.

2009-07-27 @ 10:00:19
Postat av: Uffe

beklagar verkligen?

2009-09-16 @ 22:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0