Positivt tänkande

Man måste tänka positivt och framåt. Man får ju trots allt lön när månaden är slut. Framåt, se ljusa tankar. Allt är frid och fröjd.

Mor, far och kusinen kom hem från Moläta nu. Mamma hade på sig Ljusdalsdräkten. Fräsigt tycker jag! Måste ta kort på henne nu när jag har chansen.

För övrigt funderar jag på om jag ska ner till danmark eller inte om ca 2 veckor. Just nu verkar det lurt. Mycket pengar som går åt.. Men jag saknar ju dig så mycket.

Nää.. nu ska jag se om det inte finns någon bra film på tv.
Tjoho!


Kommentarer
Postat av: helen

åh, folkdräkt är jättefint :D



hur är det med dig nowadays? :)

2009-07-06 @ 23:10:59
URL: http://hellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0