Vilken kväll det har varit.

Nu har jag ÄNTLIGEN chansen att skriva lite i bloggen. Dagarna bara går känns det som, men jag uppdaterar väl fortfarande varje dag?

Igår var jag, mamma, pappa och min älskade kusin på dans i Nor. Vi dansade till Arvingarna! Det var mycket äldre folk där som jag aldrig har sett förut, men det var även några av de gamla vanliga, så det var riktigt skoj. Min kusin som var på dans för första gången, tyckte även hon att det var roligt. -Jag visste väl att hon skulle tycka det! (Visserligen var jag lite nervös när vi åkte hemifrån.. men säg inget till någon).

Ikväll har jag varit ner till min granne. Min barndomskompis. Min underbara vän, Marcela. Hon fyllde 20 år idag. STORT grattis till dig! Vi fick smörgåstårta och till efterrätt blev det jordgubbstårta och det var riktigt smarrigt! När kvällen började lida mot sitt slut så tog jag storbilen och åkte till köpingen för att hämta herren i huset, han hade varit på sin egna lilla fest och skulle då hem. Eftersom jubelaren hade gäster så åkte jag upp efter honom. När vi kom tillbaka träffade jag två gamla klasskamrater, men jag stannade inte länge eftersom jag skulle dra mig hemåt. Imorgon är ännu en dag med jobb.

Godnatt allihopa! Förresten.. Jag tror jag stannar kvar i Danmark som boende där... Sverige vill tydligen inte ha hem mig.


Jag och min underbara vän på krogen i Uppsala för ca 1.5 år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0