En springtur tidigt på morgonen, det är grejjer det!

Imorse klev jag upp kl 06.00. Jag drog upp kusinen också och sen stack vi ut på en springtur på 3 km. Det var otroligt skönt. Solen sken och det var ganska "kyligt". Omkring 16 grader varmt. Efter springturen satte vi oss ute på terassen och åt frukost och sen hoppade jag in i duschen och åkte till jobbet. En väldigt bra start måste jag säga. 

Nu har jag kommit hem från jobbet. Jobbade över lite idag för att mitt system kollapsade.. Det hjälpte inte att jobba över, jag får fortsätta med ärendet imorgon. Har solat i ca en timme nu på kvällen, tror att det tog lite granna på kroppen iallafall.

Idag har min älskling haft prov och det gick bra för honom. Jag är stolt! :)

Jag har solexem på mitt bröst, jag har solexem på mina fötter, armar och ben, men vad gör det?? -Sommaren är ju här! :D Det är som att vara utomlands. Vi behöver inte åka till värmen, vi har den ju här. :)


Kommentarer
Postat av: Cärow

HATA solexem. Totalt! Hoppas du blir bättre. Om det inte fixar sig ska det finnas någon medecinus att äta mot de där :)



Hm. Alltså. I morgon vill jag nog iväg. Har inte bestämmt mig över fredagen än. Är i Delsbo o jobbar under dagen, o sen ska jag upp o jobba till 8.30 på lördag. Meeen, man klarar ju av o sitta i kassan fast man är lite trött :p Jag ska fundera lite. Börjar ju bli lite sugen där det väl är lite folk som ska iväg :)



Ska tänka lite mer ;)

Syns i mörakväll. Puss.

2009-06-29 @ 23:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0