Första dagen på jobbet, efter 4 månaders arbetslöshet.

Idag var det första dagen på jobbet. Långsamt gick det och jag är trött i huvudet, undrar vad det beror på? Idag satt jag bara med och lyssnade på vad som sades i telefonen och så tittade jag på hur man använder systemet... Tror dock att det blir lättare när man själv får jobba med det.

Imorgon ska vi ha kurs hela dagen. Vi ska sitta och lyssna på vad systemet används till och hur det fungerar. Likaså på onsdag. På torsdag vet jag inte vad som händer om jag även då ska sitta med och lyssna på telefonsamtal osv.

För övrigt så känner jag mig gladare idag, vilket är bra, men huvudvärken är aningens jobbig.

Snart kommer mor och far hem och då ska vi äta mat, undrar egentligen vad vi ska äta?



Känner för att visa lite kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0