Helgen som varit.

Jamen hallå! Go'dagens!
Nu var det ett tag sen jag skrev. Fredagens dans var helt okej, men inget som var riktigt wow, lite tråkigt kanske men berodde nog mest på lokalen. Igår var jag ute och festade och hade himla skoj. Micke, en gamal barndomsvän körde hem mig i natt. (Det var han och det bandet han spelar i som jag var och lyssnade på igår). Otroligt roligt och duktiga var de!

Ikväll är det ju dans igen. Dans i Hög. Jag har väl alltid tyckt att det varit roligt att dra till Hög!? Men icke idag Jag känner mig inte alls taggad och har inte alls lust att dra dit. Konstigt.. men tror jag vet vad det beror på. Visserligen skulle jag kuna skita i att det blivit som det blivit mellan mig och denne person och bara köra mitt race och ha skoj!? Varför ska denne person göra så att jag inte vill åka på sommarens bästa dansställe!? Nää! Nu får det bli andra bullar

Dags att fortsätta hjälpa till här hemma.. Vi städar för fullt eftersom regnet öser ner utanför..

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Jyothi

"Nobody puts baby in the corner" - Rebecca vad är det jag läser. Inte ska du stanna hemma för att en annan som har issues med dig eller hur det nu ligger. Jag röstar för att du ska köra ditt race! <3

2009-06-14 @ 20:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0