Jag skänker tankar.

Det skär i hjärtat när man hör att ens älskade inte mår så bra. :(

Idag skänker jag några tankar till en speciell familj här hemma i vårt samhälle. Det måste vara hårda tider.





Idag var det en slapp dag på jobbet. Vi gjorde inte speciellt mycket. Imorgon hoppas jag, tro det eller ej, men jag hoppas att vi får våra grejer så att vi kan börja jobba riktigt. Det är ganska tråkigt att inte göra något alls, speciellt när man inte FÅR gå ut och njuta av solen. Då vill jag gärna vara nyttig istället och göra något.

Vå åt smarrig mat ikväll. Lax i ugnen och en superläcker sallad till. Mamma kan det där med mat hon.

Nu ska jag göra mig klar till at krypa ner i sängen. Vem vet, jag kanske snart är frisk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0