Vad ska du göra på midsommar?

Midsommar och midsommarfest. Den eviga frågan om vart och hur man ska fira. Vem man ska vara tillsammans med. Vem man ska fira med. Ska det vara stor fest eller ska det vara mys med familjen. Vilka kläder man ska ha. Hur ska man se ut i håret etc etc.

Jag blev sammanlagt bjuden på 4 olika ställen. Den eviga frågan "Vad ska du göra på midsommar?"

Jag vet fortfarande inte vad jag ska göra imorgon.. Det kommer jag nog först veta imorgon när självaste dagen är.

Nu är jag sjuk. Jag har varit dålig hela veckan men hade egentligen räknat med att jag skulle vara frisk. Det är jag inte, jag mår t.o.m. sämre nu än jag gjorde i tisdags och onsdags. Jag skulle tro, bara för att göra alla besvikna, att jag ska på "grann-fest" med mor och far. Jag mår så himla dåligt och skulle jag gå på grannfesten så kan jag ju bara gå hem igen om jag skulle må dåligt. Jag kan t.o.m. gå hem och krypa ner under täcket och se en film innan jag går och lägger mig. Hoppas att alla har återseende med att jag inte umgås med någon av er imorgon. Visserligen, skulle jag vara super frisk och känna mig riktigt taggad så kommer jag nog på något, men annars så blir det att stanna hemma.

Vad ska DU göra på midsommar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0