Entrapment.

Jamen den ska vi se ikväll. :) En av mina älsklingsfilmer.

Vi har hittat en Turkisk affär vid sidan av Rema 1000 som säljer massor av grönt för billiga pengar. Vi gick in dit idag och köpte grönt för 103 kronor (!!!). Jösses säger jag bara, men det är ju härligt att vi kan få en massa gott för billiga pengar. Jag tror aldrig att jag har sett så mycket grönsaker som är så fina.
Mamma och pappa, när ni kommer ner så ska vi in dit.

Jag sitter och beställer biljetterna nu. Det blir färjan. Hoppas inte att det kommer blåsa ute på havet, jag blir ju så lätt sjösjuk. =S

Jag mår otroligt dåligt när jag ser hur lite pengar det är kvar på sparkontot. Speciellt om jag ska börja plugga till våren. Det bådar inte alls gott och jag känner hur knölen i magen bara växer. Usch och fy!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Angående studierna till våren så den dagen den sorgen. Bry dig inte nu. Kom upp och fira påsk istället. Massor av god mat, Janssons, goda omeletter och köttbullar.

Vi längtar efter dig gumman.

Mamma o pappa

2009-03-27 @ 21:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0