Ikea, städat, målat, städat, gjort iordning.

Nu är jag trött.
Vi har varit på IKEA i Århus, sen åkte vi till Silkeborg och ägnade 8 timmar åt att förbereda målning, måla hela lägenheten och städa den så att den var strålande ren. Då vi var färdig var klockan  22.00 och vi hade inte ätit någon kvällsmat. Vi åkte därför till Statoil och fick en fransk hotdog och sen åkte vi hem. 23.30 var vi hemma och då började vi fixa sakerna som vi köpte i IKEA.
Just nu ligger jag i sängen och vid sidan av mig står ett sängbord med en döläcker lampa på (invisterat idag på ikea)

Klockan är sen och imorgon ska vi sova länge. Nu ska jag försöka få älsklingen ner i sängen.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

hej! Vad skönt att ni är klara med flyttandet och städandet. Nu har ni ju det roliga kvar, att inreda i det nya hemmet. Hoppas du fick sova ut och vila lite. Kramar!

2009-03-15 @ 21:10:44
URL: http://kakobak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0