Jag ska ut på stan, hjälp mig!

Solen skiner och det är ganska varmt utanför. Jag ska upp på stan nu har jag bestämt. Jag vet inte riktigt om jag kommer klara mig där uppe. Jag hoppas verkligen att de INTE har Bianco footwear.. Jag såg ett par supersnygga ballerinaskor som är från bianco för endast 450 kr! Jag vill HA. MEN, MEN, MEN.. Jag har inget arbete och jag vill gärna komma hem till Sverige nåt tag, så jag tror inte att det är någon bra idé att lägga 450 kr på det.
Med det här vill jag säga, just nu skulle jag behöva Mr Was som gick och höll mig i handen, som hjälpte mig och drog mig ifrån alla de frästelser som finns där ute.

Tack för alla fina kommentarer om lägenheten. Jag blir så glad. :)
Bäst att ge sig av innan det blir kaos ute på "gågatan"

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0