Känn dig lurad Rebecca!

Det gör jag verkligen också. 

Jag litar alltid på min pojkvän och det är väl en bra egenskap, men det kan också vara en dålig egenskap har jag förstått nu. Jag blev lurad. GROVT!

Medister är inte alls en gris penis, det är bara en helt vanlig, extremt ful, korv. Jag känner mig verkligen dum, när jag trodde på det han sa, jag trodde 100% på honom och så blir man så lurad.
Tack älskling.. ?



Igår var vi ute på krogen. Vi såg ett liveband och det var mycket trevligt. Det var jag, älsklingen, Søren, Maria och Brian. Efter ett tag kom en gammal skolkamrat till Brian och gjorde oss sällskap. Vi kom först hem en gång vid 3-tiden inatt.

Nu sitter vi och äter frukost och vi ska åka till Silkeborg om någon timme för att se en fotbollsmatch mellan Silkeborg-Viborg. Därefter ska vi på sjukhuset och hälsa på min svärfar som fick ett helt nytt knä igår. Mamma vet hur operationen går till.

Ha det så bra där hemma och ha en bra helg.

 
Mr Was, Jag, Søren och till sist Brian. Gamla kort.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha! Jag blev också helt blåst. Så går det när man litar för mycket på sina vänner. ;)



Kramar

Emelie

2009-03-23 @ 11:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0