Matte C och packning.

Packningen tar kål på mig, men det måste göras. Imorgon ska jag upp på stan och se om klockan kan lagas, om garantin gäller och om inte, hur mycket det kommer kosta att laga. Efter det ska jag posta brevet till skolan i Århus, se om jag kommer in på Finansekonom linjen (som det heter i Danmark, vet inte vad det heter i Sverige). Jag kom in på Matte kursen och ska läsa Matte C till sommaren, mellan 13 juli-18 augusti (om jag inte har fel).

Nu ska jag fixa det här och sen blir det sängen. Imorgon kanske jag lägger upp lite kort från packröran, om jag har tid vill säga.

Pappa, hoppas att du får en bra helg.
Mamma, hälsa till dem allihopa.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Gratis kläder

Är du sugen på fräscha snygga kläder till våren? Nu är Jeans leggings och tunikor hett, eller varför inte en jeansjacka som är på tapeten? Men det känns snålt att behöva lägga ut egna pengar. Gör ett slag i saken och registrera dig på denna länk



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=165887



Nu skulle man kunna tro att det finns negativa saker med denna länk men det gör det inte, allt handlar om klickande på hemsidor som du säkerligen gör dagligen!



Vill du få present kort på HM eller andra affärer, då registrerar du dig!

Mvh / Gratis Kläder

2009-03-12 @ 11:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0