Silkeborg imorgon

Åhh vad typiskt. Syrran kan inte få besök, de ska utomlands då. MEN, det betyder att jag kanske kan få mer tid hos någon annan och dessutom kommer jag träffa syster när hon kommer hem och vi ska på dans. Jag längtar SÅ mycket. :)

Nu ska jag och älsklingen iväg och handla till maten ikväll. Tror vi gör någon slags kycklinggryta.
Vi har förresten varit tillsammans i 26 månader nu. Som tiden den går.

Imorgon bär det av till Silkeborg. Jag tar tåget dit så jag kan träffa Anita och gå på kafé med henne. Jag vill inte köra bilen på kvällen eftersom, händer det en olycka som jag har orsakat så kostar det en del för min del.. Därför är tåget det bästa när jag först åker hem omkring 20.00 tiden.

Vi har en massa fåglar utanför fönstret nu. Spännande!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Ingen förbättring med handleden alltså? :(



Den 11/4 är de ju blender i hudik, men då ska jag jobba :( fast jag ska dansa nu på lör 28e för då är de zlips i hudik :) men de kanske finns fler danser att åka på :) Annars en simmtur lr ngt annat tycker jag vi ska hitta på iaf! :D



Pusspuss

2009-03-23 @ 22:35:55
URL: http://moveyourfeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0