Sjuklingen flyttar imorgon.

Mr Was bekräftade att telefonen inte kommer fungera när vi har flyttat ner och att det kommer ta några dagar innan ni kan ringa till den, men som jag skrev tidigare så kan ni alltid ringa till mobilen. :)

Näsan är så täppt på mig, så jag kan nästan inte prata. Lägenheten är stökig och jag känner inte alls att det är hemtrevligt. Jag vill bara bort härifrån och få ordning och reda runt omkring mig igen.

Vi måste säkerligen åka 3 gånger fram och tillbaka, så mycket saker har vi här hemma. Det kunde ju vara skönt om det räckte med 2. OM vi måste åka en 3:e gång och vi bestämmer att vi ska städa den här lägenheten imorgon också, då stannar jag nog kvar och börjar städa, men vi får se hur det blir.

Sängen är nästa stopp för mig iallafall. Jag fryser och har nog lite feber. 

Snart är det här över...

Godnatt. 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag har ju haft ont i den till o från i ett år, men de sa jag har jag för mig :) Men nu i förrförra veckan fick jag en stor hård knöl på ovansidan handen :S så jag var till hälsocentralen, de tror de var en golumn(?lr liknande ord :P) ofarligt som man inte behöver göra ngt åt, men om det är den som ger smärtan kan man operera bort den. Så jag ska till ortopeden framöver ngn gång. :S Läskigt med operation!



Snart bär de av med flyttlasset ser jag! Förstår att de är jobbigt o fixa allt, plus med förkylning! :/ men tänk så skönt de kommer vara när ni fått ordning i den nya lägenheten! (där de förhoppningsvis inte finns några festprissar heller!) :)



Jag vill oxå flytta! :P

Puss o kraam

2009-03-12 @ 22:02:23
URL: http://moveyourfeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0