Söndagar är långsamma.

NU är det söndag. Jag tror jag ska söka lite jobb och sen titta på biljetter hem. Nån gång i nästa vecka åker jag till Silkeborg och investerar i mina skor som jag vill ha.

Jag ska skriva lite mail till mina kära och höra om de har tid till lite besök och därefter se om jag kan komma förbi. Snart kommer jag hem och jag längtar tills jag kan träffa lite släkt och vänner. Komma hem och ladda batterierna, så min älskling står ut med mig. Hehe

Bäst att börja fixa med ansökningar.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Carro

Gör det, sök lugnet i hälsingeskogarna. För lugn, det finns det här ;) (kasnke en aning för mkt ibland ;P)



Ska kolla över det där med datum lite till.

Hoppas allt är bra. Ta hand om dig. Puss.



ps. De tidigare skorna var fina :)

2009-03-22 @ 16:17:34
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0