Till mamma och pappa

Ni ringde ikväll och jag hörde inte när ni ringde. När jag inte svarar får ni ringa mig igen efter 10 minuter eller något i den stilen. Ni vill förmodligen höra hur allt blir med resan hemåt osv. Så ring mig imorgon, så får vi prata då.

Jag åker iaf till Gbg och stannar i 2-3 dagar, därefter till Sthlm och stannar där i ca 3 dagar och sen till Uppsala och är hos Ellinor i 1-2 dagar och sen kommer jag hem.

Jag köper en vanlig biljett mellan malmö och göteborg. När jag ska vidare till sthlm så provar jag kanske det med Tradera. Jag behöver kanske kanske hjälp av mina trogna föräldrar, eftersom mitt VISA-kort vill in på internetbanken varje gång jag betalar över SJ (nåt säkerhetshallöj). Det sämsta med internetbanken NORDEA i Danmark är att det är någon slags nyckel på den, så den existerar endast på min dator och på mammas och pappas. (vad bra va!? Eller så INTE!)

Hur som haver. Ska jag ha en billig biljett så behöver jag er hjälp med att betala på sj tills jag kommer hem till Ljusdal, så kan jag föra över pengar till er eller ge er de pengar som biljetten/biljetterna kostar.

Tack och bock och godnatt.

PS. Det fanns 1 par skor kvar och de fick jag! Vilken Tuuur jag hade. ;)


Bild lånad av www.bianco.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0