Änglar och Demoner, demonerna är i huvudet just nu.

Har precis kommit hem från bion. Änglar och Demoner var ganska bra. Jag tycker att det var lite väl lång, men den blev aldrig tråkig. Är det värt att se den på bio? Bra fråga faktiskt. Jag tror inte att jag kan svara på det. Vill man ha bra ljud och en stor skärm så är det ju klart att man ska se den på bio. Annars kan det vänta tills den kommer ut på dvd.

Huvudvärken gör sig påmind igen. Jag försöker koppla bort den, men ibland bultar det allt för hårt på sidorna så jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. Piller hjälper inte, oavsett om jag tar en eller två. Massage gör inte heller någon större skillnad. Att ligga och vila gör det närmast värre, då känner man den väldigt starkt.
Jag hoppas verkligen att det BARA är huvudvärk och att det inte är något farligt...?

Nu ska jag se Spy Game. Den har precis börjat på TV3 och sen blir det sängen.

På måndag ska jag hem till Sabrina och sova över där och använda ytterligare 200 kr, på resa och mat, men längtar lite iallafall.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0