Dagen ser ut som fölljande.

Ska man våga hoppas på att jag klarade mig ifrån ryggskottet? Jag har iallafall inte ont längre, men vågar inte röra mig allt för mycket iallafall.

Solen skiner ute och värmen kommer in, sätta sig på en bänk och mysa idag? Senare ikväll ska jag och Mr Was hem till hans föräldrar och hälsa på, innan de drar till Rhodos. Lone hörde av sig igår och frågade om vi ville komma dit.

Jag har två stora tvättpåsar här också som borde slängas in i tvättmaskinen. Jag kanske skulle slänga i mig lite frukost och gå ner med dessa två efter det, då är jag nog färdig till kl 12.00 och kan gå ut och njuta lite i solskenet.

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0