En lugn dag idag.

Sitter i soffan och slappar lite. Gick ut och satte mig på en bänk vid ett av grannhusen tidigare idag. Jag tog med mig "män som hatar kvinnor" och läste lite ut i solskenet. Rätt vad det var så började det klia på bysten, så jag tog upp handen och kliade och så sved det till. LYCKAT! -Rebecca har fått solexem igen.

Förutom solexemen så var det väldigt skönt att vara ute i solskenet och vämen. +20 grader och inte ett moln i sikte. Himlen är fortfarande knallblå.

Jag måste säga att jag saknar att grilla. Det är väldigt många som grillar för tiden, det är alltid så mysigt. Men inte jag.. Får nog bli till nästa helg då.

Ikväll.. Vet jag inte alls vad jag ska göra.
Imorgon ska jag hem till Mia och höra om hennes resa, sen ska vi titta på Ps, I love you.. den skulle tydligen vara väääldigt bra. :D Vi får se om jag sover hemma hos Anita till på måndagen eller om jag drar hem med tåget på söndag kväll.


Kommentarer
Postat av: jennifer

usch för solexem!! :(



ps I love you är ju så fiiin! bunkra näsdukar! det kommer behövas :)

2009-05-03 @ 16:05:59
URL: http://moveyourfeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0