Imorgon kommer kort på packhögen.

Imorgon ska jag ta kort på packhögen, så då får ni gå in på bloggen och titta. Jag kliver upp med älsklingen imorgon så att jag kan cykla till Kommunen med det samma och säga att jag flyttar. Efter det så ska jag bara försöka se till så att ALLT är packat förutom lite underkläder och de kläder jag ska använda de sista dagarna.

Ikväll är det ju finalen av Paradise Hotel! Så himla spännande! Jag undrar vem som egentligen vinner. Det får vi veta om ca 5 minuter.

Natti natti till er och så hörs vi imorgon.

Leona, jag hoppas verkligen att du blir bra i håret! :)


Packningen från Silkeborg.. Vilket bombnedslag! Inte lika illa nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0