Inte det här året heller.

Det blir inte Karneval för mig i Aalborg det här året heller. Jag har längtat sen förra året. Längtat tills jag fick vara med på denna enormt stora fest. Det blev inte så. Inte det här året heller. Förra året så var jag på bal tillsammans med min kavaljer Mattias. Den kvällen, tillsammans med alla goa människor skulle jag inte vilja byta ut, men i år ville jag gärna på karnevalen, men det blir inte så, inte det här året heller.





Utklädda? Nej, vi har bara skönhetsmasker på, efter vår spa-kväll när Jennifer var på besök.

Kommentarer
Postat av: jennifer

en kväll som måste göras om! :) <3

2009-05-19 @ 21:37:17
Postat av: jennifer

en kväll som måste göras om! :) <3

2009-05-19 @ 21:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0