Jag ska ta mig en funderare.

Idag har ÅSKAR varit på besök. Ja, han väsnades väldigt mycket utanför huset. Som tur var så försvann han ganska omgående och kvar finns bara lite vattenpölar och vått gräs. Jag trodde aldrig att han skulle hälsa på såhär dags på året, men jag hade tydligen fel.

Idag är en dag då jag ska fundera. Visserligen kommer jag ingen vart i mina funderingar. Jag tycker det verkar intressant med finansekonom utbildningen, men ändock känner jag en viss tvekan till att jag ska gå där. Hur blir det i sommar? Ska jag åka hem? Ska jag stanna kvar? Ska jag åka hem och åka ner igen när jag ska plugga matten? SKA jag plugga matte? Jag vet inte alls. Oavsett hur mycket jag vänder ut och in på sakerna, så blir jag inte alls klokare.

En film skulle inte sitta så dåligt idag. Då slipper jag besluta något som helst.


Fotograf: Leona
Bilden: JAG!
Leona och jag lekte lite med brorsans kamera förra sommaren.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du ska inte vara så där typisk Olsson och ta en film så går det över. Titta på mig så ser du att det inte fungerar. Lägg däremot tankarna åt sidan en stund och sen kan du göra en lista på för och nackdelar med varje beslut. Mest plus har en klar fördel och mest minus verkar inte så lovande. Ta sen beslut enligt vad du själv tycker. Eller fråga mamma.

Kramar från pappa o mamma som tycker om dig vad du än hittar på.

2009-05-08 @ 18:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0