Jobbigt.

Jag har inte så mycket att skriva idag, förutom att det är en jobbig dag...

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej gumman

Hoppas att det blir bättre under dagen! Här hemma så regnar det idag och är ungefär 7-8grader så det är inte så roligt väder. Men ikväll när jag kommer hem ska jag ta en tur för det blev inget joggande i helgen då vi var i Värmland. Då vi åkte därifrån tog vi vägen via Alexandra o Danne och tittade på deras trädgård. Den kommer nog bli rätt så bra när hon fått lite tid att planera.

Vi kom hem vid 2230tiden igår så vi var lite sega i morse. Ha det så bra nu och försök göra det bästa av dagen. Positiva tankar är det som gäller!

Puss o kram //Pappa

2009-05-04 @ 12:53:31
Postat av: mamma

Hej Hjärtat. Jag säger som pappa, försök tänka positivt och ha en så bra kväll som möjligt. Vi ska som kanske pappa glömt faktiskt deklarera ikväll. Räkna,räkna och åter räkna. Kram på dig. Mamma

2009-05-04 @ 16:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0