Klänning i blåsväder.

Jag hade ju sagt att jag skulle ut i värmen och solen. Ja, sol var det iallafall, men värmen var inget att skryta med. Det blåser ganska kallt och i tunna leggins, klänning och en tunn tröja, så var det ingen höjdare.

Idag var det tydligen dansens dag i Horsens. Något som jag missat. Det börjar ganska snart med något slags dansprogram uppe på torget. Jag vet dock inte om jag ska dra mig dit. Jag har nyligen kommit hem från stan och så ska man cykla upp igen.. Hmm..

Jag ska oavsett vad, byta kläder till lite varmare, men inte för varmt, för solen värmer fortfarande där det är lä. :)

Hoppas ni får det bra där nere i Kristinehamn mamma och pappa. :) Hälsa till dem från mig.

PS. Mr Was föräldrar har fått kycklingar!!!! :D :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0