Mycket att göra, men ingen lust.

Idag har varit en speciell dag. Idag har jag försökt fått lite styr på saker och ting. Jag kommer inte speciellt långt, för att jag tycker det är jobbigt att ta tag i sakerna.

Imorgon är en ny dag. Då ska jag ut och springa, sen blir det dusch och fortsättning med dagens projekter, sen på kvällen bär det av till Silkeborg. På tisdag eftermiddag kommer jag tillbaka till älsklingen igen.

Imorgon börjar även finalveckan av Paradise Hotel, undrar egentligen vem som vinner? Jag hoppas att Jon och Line Sofie vinner.

Nu ska jag försöka ha lite mystid med Mr Was och sen är det kväller.


Puss puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman

Vi är på väg hem från Örebro efter en riktigt trevlig och skön helg. Vi var på racing i går och såg både motorcyklar och racerbilar som hade riktigt hårda fighter. Tyvärr vann inte Rickard Göransson som vi hejade på. Hos Alexandra har vi fixat till några rabatter och även ätit god mat och haft trevligt hela helgen. Nu regnar det och mamma kör med säker hand...

Vi skymtar en blå horisont i norr :-)

Vi hoppas du haft en bra helg också. På tisdag är första dansen i Nor och då ska jag jobba och lyssna till Blender som spelar.

Längtar efter dig. Puss o kram pappa o mamma.

2009-05-24 @ 18:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0